30 Ağustos 2017 Çarşamba

Eeose Kaş ve Kirpik Bakım Serumu / Kullanım Sonucu - Son Durum

Merakla denediğim ve etkisini beğendiğim, Eeose Kaş ve Kirpik bakım serumunun dün gece sonuna geldim ve bugün hemen fotoğraf çektikten sonra kuaföre kaçıyorum.




Eeose Kaş ve Kirpik Bakım serumunu;
25 Temmuz'da kullanmaya başladım ve 14 günlük etkisini kısa bir süre önce paylaşmıştım.
Ürünün yapısı ve kullanımı hakkında daha önceden detaylı olarak bahsettiğim için tekrarlamak istemiyorum. 



Şimdi ise sonucu paylaşmak istiyorum.
Dün gece son kez kullandım ve ürünü tamamen bitirdim.
Kaş ve kirpiklere beraber kullandığım için çabuk bitti ama sadece kaşa ya da kirpiğe uygulanırsa daha uzun gider.

Öncelikle kaş ve kirpikleri güçlendiren bir ürün. Kullanmaya başladığımdan beri dökülme, kopma olmadı bendeki ilk etkisi bu oldu ve ilk gürleşme kaşlarımda oldu. Bence uzun süreli kullanımda kirpiklerde de etkisi olan bir ürün.

Kullanırken dikkat etmek gerekiyor ürünün değdiği yerlerden kıllar çıkabilir. Kaş etrafından da anlaşıldığı gibi:)

Bu arada kirpiğimdeki boşluğun hafif dolduğu belli değil mi?

Arada tek tük çıkanları tabii ki aldım ama fotoğrafa ne kadar yansıtabildim bilmiyorum ama yakından görmenizi isterdim ya da istemezdim :))
Özellikle kaşlarımdaki kıllar çok uzadı:)
Bendeki etkisi bu şekilde oldu.
14 günlük kullanımımı paylaştığımda kimi etkisi olduğunu, kimi de etkisi olmadığını beğenip/beğenmediğini dile getirmişti. Bence etkili, şans verilmesi gereken ürünlerden. Eeose ürünlerini eczanelerde bulabilirsiniz.
Buraya kadar okuduysanız eğer çok çok teşekkür ederim.

Kocaman öpüyorum... Sevgiler

1 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)