12 Ağustos 2017 Cumartesi

Egos Milky Durulanmayan Saç Köpüğü

Egos milky durulanmayan saç köpüğünü bir süredir deniyorum.

Egos ile tanışmadan önce benzer bir köpük kullanıyordum bu da onun kadar başarılı.




Duştan sonra saçı kolay taramayı sağlıyor ve yumuşacık yapıyor. Ayrıca sadece duştan sonra değil normal zamanlarda da saçlarımı şekillendirmeden önce kullanıyorum hem bakımlı, parlak bir görünüm sağlıyor hem de miss gibi bir koku veriyor...



Bu arada sigara kullanıyorsanız ya da çevrenizde kullanan varsa saçlar ister istemez sigara kokuyor. Bu durum beni inanılmaz rahatsız ettiği için normal zamanlarda da saçlarımın güzel kokması için bu köpüğü kullanıyorum.

Üstelik öyle güzel kokuyor ki yememek için zor tutuyorum kendimi:))

Miss miss denemenizi öneririm.

Sevgiler

1 yorum:

  1. Ya bunun kokusuna hasta oldum ben; bir de 1 tam gün kalıyor, harika! Bu köpüklerle tek sıkıntım, saçlarımı çok çabuk yağlandırıyor olmaları. Bu yüzden de tatilde kullandım hep. Güle güle kullan sen de :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)