16 Ağustos 2017 Çarşamba

Kahverengi Gözler İçin Makyaj Önerileri

Merhaba,
Bugün sizlere başlıktan da anlaşıldığı gibi ürün önerisi yapmak yerine kahverengi gözler için makyaj önerilerinde bulunacağım. Ben de kahverengi gözlere sahip olduğum için, en sık kullandığım renkler ve yaptığım makyajlardan bahsetmek daha kolay olacağından ve genel olarak baktığımızda kahverengi gözler çoğunlukta olduğundan ilk olarak kahverengi gözleri kaleme almak istedim.



Bu arada makyajda ön planda gözler olduğunu düşünüyorum. Makyajı iddialı ve etkileyici görünüm kazandıran olmazsa olmaz göz makyajıdır. Ve tabii ki doğru göz makyajı yapılması gerekir. Yeşil ve mavi gözlülere yakışan makyaj, kahverengi gözlere yakışmayabilir. Aynı şekilde kahverengi gözlere yakışan yeşil ve mavi gözlere yakışmayabilir. Makyajda ortak kullanılan renkler olduğu gibi göz rengini ortaya çıkaracak renkler kullanılır. Ayrıca kahverengi gözler bence çok şanslıdırlar. Hemen hemen her makyajı sırıtmadan taşıyabilen bir renge sahiptirler. Çünkü tüm renklerle uyum sağlar. Doğru makyaj teknikleriyle her rengi kullanarak makyaj yapabilirsiniz.

Doğal bir görünüm elde etmek için nude dediğimiz bej ve kahve tonlarıyla karıştırarak günlük bir makyaj yapabilirsiniz.

Gece makyajlarında yoğun göz makyajı yaparak etkileyici bir görünüm kazanabilirsiniz. Mesela dumanlı bir göz makyajı yapılabilir. Koyu renkte bir far siyah veya siyaha yakın koyu renkler kullanarak rahatlıkla makyajınızı yapabilirsiniz.

Göz makyajında aydınlık bir görünüm elde etmek için göz pınarlarına sedefli şampanya tonlarında ya da metalik gri far kullanmayı seviyorum sizlere de tavsiye ederim.

Bir de gözleriniz iri ve koyu kahverengi gözlere sahipseniz göz makyajınızı eyeliner ile tamamlamanızı öneririm. 



Ben çoğu makyajımda bronz tonlarını tercihi ediyorum. Günlük makyajımda daha hafif, sade açık renkler kullanırken özel günlerde yine bronz tonlar, koyu yeşiller ve dumanlı göz makyajı yapacaksam siyaha yakın renkler tercih ediyorum ve tabii ki eyeliner bir de olmazsa olmazım takma kirpikler...

Göz makyajıma genelde baz kullanarak başlıyorum. Makyajın hem daha kalıcı olmasını sağlıyor hem de renklerin daha yoğun görünmesini sağlıyor. Baz kullandıktan sonra göz kapağındaki renk eşitsizliğini gidermek için ten rengi krem var ya da toz farı tüm göz kapağına sürüyorum. Aslında günlük makyajda eyeliner ve maskarayla tamamlamak bile benim için yeterli oluyor. Ancak hafif bir derinlik ve renk katmak istiyorsan bronz/kahve tonlarını tercih ediyorum. Özel gün ise giyeceğim kıyafete göre renk seçimi yapıyorum ve genelde dumanlı/gölgeli bir makyaj yapıyorum. Bolca maskara uyguluyorum. Göz makyajında en önemli adımlardan biri de benim için kirpikler bolca maskara uygularım ve özel gün ise kirpiksiz asla :) 

Bu arada bu kadar göz makyajından bahsetmişken göz makyajını ön plana çıkaran bir diğer unsurda kesinlikle kaşlar. Eğer kaşlarda boşluklar varsa doldurulması gerekir. Doldurulmaması halinde göz makyajının tamamlanmadığını düşünüyorum ve makyaja genel olarak bakıldığında kaşlar doldurulmadıysa eksiklik olduğu çok belli oluyor ve bence hoş görüntü olmuyor. Özetle kaşlar unutulmamalı :) Siz ne düşünüyorsunuz?


Sevgiler 

1 yorum:

  1. Bence kahverengi gözler renk konusunda çok avantajlı; hemen hemen her renk iyi duruyor. Benim kişisel tercihim bakır ve altın tonları. Kahverengiye derinlik kattıklarını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)