7 Ağustos 2017 Pazartesi

Wet n Wild Lash Renegade Maskara ~ Brazen Black

Merhaba 
Wet n Wild ürünlerini incelemeye maskarayla devam edelim:)




Wet n Wild Lash Renegade Maskara, tek kelimeyle harika... Favori maskaram oldu. Tek katta bile etkisi müthiş.

Benim için günlük makyajda tek kattaki etkisi yeterli ama özel günlerde birkaç kat yoğun uygulayarak kullanılabilir.



Ben genelde silikon fırçaya sahip maskaraları seviyorum zaten bu da silikon fırçaya sahip ve fırçasının şekli oldukça kullanışlı. Fırçanın düz kısmıyla önce tarıyorum ardından uç kısımdaki yuvarlak kısmıyla yapışan olursa ayırıyorum ve özellikle göz pınarlarındaki kirpikler için kolay uygulama sağlıyor.



Kirpikleri tek tek ayırıp, kıvırıp kalkık göstermesine bayıldım. İlk defa bir maskarayı kirpik makası kullanmadan sürdüm ve etkisine bayıldım. Gün içinde hiç dökülme olmadı. Üstelik kolayca temizliyor. Bittikçe alacağım bir ürün. Uygun fiyatlı maskaralar arasında bence en iyisi. Denemenizi öneririm.

Sevgiler

2 yorum:

  1. Bu maskarayı merak ediyordum; gerçekten çok güzelmiş! Alınabilecek maskara listesine ekledim :) Güle güle kullan şekerim!

    YanıtlaSil
  2. Vay be ne güzel uzatmış öyle :D

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)