6 Eylül 2017 Çarşamba

Farmasi Göz Altı BB Kremi

Önceden severek kullanıp bitirdiğim, Farmasi göz altı bb kremine dönüş yaptım :)




Bendeki rengi Light to Medium.
Sünger uçlu bir aplikatöre sahip ve kolay uygulama sağlıyor.
İnce bir yapısı olmasına rağmen kapatıcılığı yüksek. Morluk sorunum olmadığı için kapatıcılığı benim için yeterli.
Kremsi bir formülü var ve kurutma gibi bir sorun yaşamadım.




Göz çevresine aydınlık, canlı bir görünüm kazandırıyor.
Kullandığım diğer göz altı kapatıcılarına göre çizgilere daha az dolan bir ürün ama hemen transparan bir pudrayla sabitlerseniz hiç sorun kalmıyor. Ben genelde sabitlemeden kullanıyorum.
Ayrıca SPF 15 ile zararlı güneş ışınlarına karşı cildi koruyor.



Bu arada Farmasi hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.
Ben Farmasi ürünlerini @farmasinurcan instagram hesabından temin ediyorum. Siz de güvenle satın alabilirsiniz. 


Sevgiler

1 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)