20 Eylül 2017 Çarşamba

Unicorn Sevenler İçin Sınırlı Sayıda Üretilen 8x4 Deodorantlar

8x4 'ün Unicorn sevenler için özel üretim deodorantlarını denediniz mi? 
Sınırlı sayıda üretilen deodorantların ambalajları inanılmaz şirin! Üstelik miss gibiler. Daha önceden de kullandığım için 8x4 kokularını seviyorum. Her zevke hitap eden miss gibi kokular.




Ben deodorantları direkt vücuduma sıkmıyorum. Belirli bir uzaklıktan sadece kıyafetlerime sıkıyorum. Parfümler gibi yüksek bir kalıcılık beklememek gerek günlük kullanım için ideal oluyorlar. 

Ben zaten 8x4 deodorantlarını kullanıyorum ama bu ambalajlarla daha dikkat çekici olmuş. Özellikle genç kızların ilgisini çekeceğini düşünüyorum:) 

Kampanya daha ne kadar devam eder bilmiyorum ama 2 deodorant alımına not defteri hediye ediliyor diye biliyorum.

Watsons ve Gratis mağazalarında bulabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)